31 Dec 2014

OUTFIT Adel - 31/12/2014

Šťastný nový rok 2015! Ještě před chvilkou bylo září a dnes už píšu Silvestrovský článek. Rok 2014 byl pro náš blog rozhodně úspěšným. Nikdy bych si nemyslela, že budeme mít tolik milých čtenářů. Díky vám se o nás letos rozšířilo podvědomí o našem blogu a dokonce jsme získaly našeho prvního sponzora oblečení - Oasap. Tímto vám moc děkujeme za přízeň a těšíme se na vás i v dalším roce! Určitě se můžete těšit na více článků, co by jste řekli například na rubriku fitness? Je to jedno z mých novoročních předsevzetí, máte taky nějaké? Já jen pár osobních, které už mám dávno a snažím se o to furt, ale je to povzbuzující - 2015, čistý štít - to se hned začíná lépe. :)
A můj Silvestrovský outfit? :) Krémové šaty s ''véčkovou'' sukní jsou z Oasapu, nakupuj zde, moc se mi líbí jejich střih, akorát jsou na mě trochu průsvitné. Růžovo-bílý květovaný náhrdelník je taktéž z Oasaapu, nakupuj zde, tyhle masivní náhrdelníky dokážou oživit každý look, rozhodně by neměl ve vaší sbírce chybět. :) Lodičky jsou od přítele a kabelka z e-baye.

Happy new year 2015! It was September few moments ago, and now I'm writing a NewYearsEve's article. Year 2014 was for our blog definitely successful. I would never thought that we could have so many dear readers. Thanks to you, the awareness of our blog spread, and we even received our first sponsor clothing - Oasap. Thank you for your patronage and we look forward to you in the next year! You can look forward to more articles, what would you say, for example, on section fitness? It's one of my New Year's resolutions, do you have any too? 2015 - clean slate - it just looks better. :)
And my New Year's Eve outfit? :) Cream dress with a 'V' skirts is from Oasapu, buy here, I really like the cut, it just looks a little translucent on me. Pink and white flowered necklace is also from Oasaap, buy here, these massive necklaces can revive every look, you definitely should not miss this one in your collection. :) Pumps are from a boyfriend and the handbag from E-Bay.


Nové nehtíky! Poprvé jsem zkusila gelovky, jak se vám líbí? Mám je zatím dva dny, tak se s nimi ještě zžívám. Těšte se na report! :) 





No comments:

Post a Comment

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...