13 Sept 2015

Trend of the week - Calvin Klein

Přesto, že značka Calvin Klein byla založena už v roce 1968 a má dlouhodobou pověst výrobce kvalitního spodního prádla i oblečení, "trendy" značkou pro mladé se stala až v poslední době. V kampaních se v objevil Justin Bieber, Kendall Jenner, v roce 2009 i třeba Jamie Dornan. Mikiny a topy s velkým logem CK nebo spodní prádlo s názvem značky na lemu, všechny kousky jsou kvalitní a chic. Vlastníte něco od značky Calvin Klein?






@tessie93

Já jsem neodolala a pořídila si tenhle top <3 Měla jsem ho na wishlistu už opravdu dlouho. Je z eshopu answear.cz 








3 comments:

  1. od CK se mi líbí hlavně spodní prádlo :) nepotrpím si na velká loga na oblečení

    10 things you didn´t know about me

    ReplyDelete
  2. Jee, to černé spodní prádlo Calvin Klein mám taky! Jen tanga, ne kalhotky... A naprosto ho miluju! Za ty peníze rozhodně stojí :) Nevím, jak to dělají, ale tahle sportovní podprsenka se tím příjemným materiálem a tím, jak krásně tvaruje prsa, žádné jiné nevyrovná! :)

    ReplyDelete

Translate

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...